پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118214
آغاز حملات سايبري حماس به رژيم صهيونسيتي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1847

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گردانهاي «القسام» شاخه نظامي جنبش حماس اعلام کردند که موفق شده‌اند دهها سايت مربوط به مقامات بلندپايه سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي را هک کنند و پس از هک اين سايتها تصاويري مربوط به شهيد «محمد ابوخضير» و يا گردانهاي مقاومت را در آن قرار داده‌اند.

حماس همچنين در ادامه حملات الکترونيکي خود صبح ديروز جمعه موفق شد لحظاتي کنترل پخش شبکه ? رژيم صهيونيستي را به دست بگيرد.

همچنين «آنونيموس» که يک تيم ويژه هکري است و از سال ???? حملات سايبري خود را با شرکت هزاران جوان عرب عليه رژيم صهيونيستي آغاز کرد با انتشار ويدئويي بر شبکه‌هاي اينترنتي اعلام کرد: ما آنچه بر فلسطين و در ميان سکوت عربي و اسلامي مي‌گذرد دنبال مي‌کنيم و اين مسئله موضوع جديدي نيست اما ما مقابل اين جنايت بيکار نمي‌نشينيم.

هکرهاي آنونيموس در ادامه اين ويدئو تهديد کرده‌اند در فرصت مناسب با همراهي مقاومت فلسطين دهها سايت صهيونيستي را هک خواهند کرد و در اين حمله جديد سايتهاي اصلي رژيم صهيونيست را هدف قرار خواهند داد.

اين هکرها در سالهاي پيش از ورود به سايتهاي حوزه بورس و موساد و آموزش‌وپرورش و امنيت و اطلاعات رژيم صهيونسيتي و رمزگشايي آنها خبر داده بودند.

اين حملات سايبري در راستاي پاسخ نظامي به حملات مداوم رژيم صهيونيستي به نوار غزه صورت مي‌گيرد؛ حملاتي که تا به امروز شنبه براي پنجمين روز متوالي ادامه دارد و بيش از ??? شهيد و ??? زخمي داشته است.

مرجع : خبرگزاري فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html